Hra - ANNO 2070

Herní svět

DeadKarlos | 10. října 2015

Tyto informace jsou založeny na skutečné hratelnosti a herního obsahu.

 

Prostředí hry se skládá z obdelníkového těla vody s rosptýlením ostrovů okolo vody a pod hladinou ostrovů. Oblasti mohou být neprozkoumané, nebo prozkoumané bez mlhy.

 

 

Průzkum


Prostředí hry se skládá z obdelníkového těla vody s rosptýlením ostrovů okolo vody a pod hladinou ostrovů. Oblasti mohou být neprozkoumané, nebo prozkoumané bez mlhy.

 

Budovy


Aby bylo možné stavět další budovy na ostrově, hráč musí postavit nejprve Sklad. Budovy je třeba předtím odemknout, pak může hráč stavět pomocí menu nebo akčních tlačítek. Odemknout podmínky staveb jsou velmi různorodé, které zahrnují možnosti frakce, počet obyvatel na určité úrovni populace, výzkumem, a další.

Všechny budovy musí být v okruhu vlivu ze skladu, skladu nebo centra města. Různé budovy mají různé požadavky na vliv. Budova v oblasti vlivu druhé budovy, v případě, že vzdálenost mezi středy je menší nebo rovné vlivu poloměru druhé budovy (měřeno podle dlaždice).

Pouze ploché oblasti ostrovů jsou vhodné pro vybudování nármálních budov. Jenom místa dolů jsou vhodné pro budovy dolů.

 

Frakce


K dispozici jsou dvě frakce, které máte na výběr ve hře Anno 2070. Magnáti, příznivci Global Trust Inc. a Ekologové, příznivci Eden Initiative. Global Trust se přikládá o znečišťující energetické výrobní postupy, jako je uhelná a jaderné energie. Vůdce Global Trust je Skylar Banesová. Eden Intiative využívá užitečných metod vyrábění energie, jako jsou větrné elektrárny a solární věže generátorů. Vůdce Initiative je Seamus Green.

Bez ohledu na to, kterou frakci si vyberete, později budete moct získat přístup k třetí frakci Vědců. Vědci jsou příznivci S.A.A.T., vedení mezinárodního výzkumu a vědy. Později ve hře, můžete zakoupit práva užívání S.A.A.T. technologie, včetně výzkumu, letadel a ponorek. Vůdce S.A.A.T. je super inteligence F.A.T.H.E.R..

 

Potřeby


Obyvatelé rezidencí vyžadují, aby hráči postavili několik budov a vytvořili nebo nakoupili více zboží k uspokojení svých potřeb. Více spokojený obyvatel potřeb, tím více jsou šťastní, a tím více daní hráč shromažďuje.

Residence pak postupuje na vyšší úroveň (např. od pracovníků na výkonné inženýry), a jen tehdy, jestliže je:

  • Plný dům
  • Všechny potřeby jsou uspokojivě splněna (zelená úroveň)
  • Daně pro konkrétní úroveň populace je nastavena na nejnižší úroveň (tmavě zelená)
  • Postupová práv jsou uvolněny nebo manuálně aktivovaný.
  • Musíte mít dostatek zboží na ostrově potřebné pro zvýšení úrovně
  • Dostatek nížké úrovně populace na podporu povýšení

 

Produkce


K dispozici jsou 3 druhy výrobních budov - farmy, továrny a doly. Farmy musí být postaveny na ostrově s vhodnou úrodou, vyžadují pole k výrobě a jejich produktivita je ovlivněna ekobalancí. Továrny vyžadují 1 nebo 2 vstupního zboží pro výrobu. Doly vyžadují odpovídající ložiska surovin na ostrově k produkci.

Výroba finálních výrobků, které jsou vyčerpány uspokojování potřeb, nebo obchodu, vyžaduje připojení různých budov, která tvoří výrobní řetezec. Chcete-li vytvořit připojení ve výrobním řetězci, budovy lze připojit přímo na silnici. Každý objekt může být připojen k depu nebo skladu na stejném ostrově.

 

Obchod


Je možné prodávat a nakupovat zboží od NPC nebo různých hráčů. Pasivní obchod s NPC lze nastavit ve skladu (1 pasivní nastavení obchodu pro 1 ostrov), a stane se, když NPC návštěvují sklad s jejich lodí. Každé NPC má rozdílný předvolby nákup / prodej. Aktivní obchod se provádí vložením hráčské lodi a hostujících zahraničních skladů.

 

Zdroje


Anno 2070 vyžaduje, aby hráč řídil různé zdroje velmi opatrně.

Měna


Kredity se získávají daněmi a obchodem, které se utratí za budovy a údržbu. Celosvětové zdroje (pro všechny ostrovy je absolutní číslo 1, které jde nahoru nebo dolu (založeno na celkových nákladech na údržbu). Negativní kredity zabrání výstavbě nových budov.

Energie


Vyrobené elektrárny, spotřebované ve většině jiných budov. Ostrov vázaný na zdroje. Negativní energie snižuje produktivitu většině ostatní budov.

Ekologická rovnováha


Součet všech pozitivních a negativních vlivů Ekologická rovnováha, vytvořené na ostrově. Ostrov vázaný ze zdroje. Kladné / záporné Ekologická rovnováha zvyšuje / snižuje produktivitu hospodářství a štěstí obyvatel (tj daně).

Úrodnost


Farmy potřebují daný druh úrody, které jsou přítomny na ostrově (přirozeně nebo skladu) k produkci čehokoliv. Úrodnost ovlivňuje celý ostrov, ale jenom ostrov. Jak dlouho ostrov má určitý typ úrody, může vždy produkovat zdroj. Nicméně, Ekologická rovnováha ovlivňuje výkon výroby.

Doly potřebují nějaké množství dané náleziště surovin k produkci příslušné rudy, kamene, uhlí, atd. U každého ostrova se mění množství nálezišť. Naleziště surovin může být zvýšená použitím předmětů ve skladišti, zkoumaných v laboratoři nebo nakoupených od jiných herních frakcí.

Zboží


Zboží je vytvořený z produkčních buodv a obchodu (nákupu), a spotřebované uspokojování potřeb a obchodu (prodej). Každé zboží má vlastní skladovací místo, skladovací kapacita je univerzální (na ostrov vázaný). Kapacita nemůže být záporná. Žádné zboží na skladě má negativní vliv na spokojenost. Množství je zobrazeno v tunech ve hře.

 

 

 

 

 

Aktivita stránek

Název stránky
DeadKarlos | 27. února 2017
Název stránky
DeadKarlos | 27. února 2017
Název stránky
DeadKarlos | 27. února 2017

 

 

 

Discord

Copyright© DeadKarlos (26. 4. 2018) | WebDesign: DeadKarlos