Veřejné kotviště | Budovy - ANNO 1800

Veřejné kotviště


DeadKarlos | 5. února 2019 | Návštěvnost 95357221845

 

Veřejné kotvištěVeřejné kotviště (Public Mooring) je přístavní budova, která umožňuje návštěvníkům zastavit se na ostrově, na kterém je postaveno. Veřejné kotviště lze postavit pouze ve Starém světě (a u Cape Trelawney) a Novém světě, vyžaduje volné pobřeží; na ostrově lze postavit pouze jedno veřejné kotviště. Nevyžaduje žádné silniční spojení.

Atraktivita ostrova určuje počet návštěvníků a výši příjmů z veřejného kotviště. Navíc, kdykoli na ostrov dorazí nová skupina návštěvníků, existuje šance získat specializovaný předmět, který lze použít v konkrétních budovách nebo lodích.

S Turistická sezóna (ikona) DLC Turistická sezóna můžete vylepšít kotviště na turistické kotviště viz níže.

Tato budova umožňuje turistům navštívit váš ostrov.

 

Starý svět
Veřejné kotviště
Veřejné kotviště (Starý svět) Obrázek
Výdaje
Cena: Mince25.000
Materiál: 20Prkna · 20Cihly
10Ocelové nosníky · 8Okna
Údržba: -400 Cena údržby
Informace
Budova: Přístavní
Zdraví: 5,000Životy
Velikost: 8x25
Přístup: 250 Řemeslníci Řemeslníků
Vyžaduje: Pobřeží

 

Nový svět
Veřejné kotviště
Veřejné kotviště (Nový svět) Obrázek
Výdaje
Cena: 2.500Mince
Materiál: 20Prkna · 10Cihly
Údržba: -250 Cena údržby
Informace
Budova: Přístavní
Zdraví: 5,000Životy
Velikost: 8x25
Přístup: 300 Obreros Obreros
Vyžaduje: Pobřeží

 

 

Návštěvníci a příjmy


Ostrovy s pozitivním hodnocením atraktivity mohou přilákat návštěvníky. Pro jejich přijetí a získání příjmu je nutné vybudovat veřejné kotviště. Maximální počet návštěvníků, kteří mohou ostrov navštívit, se rovná jeho atraktivitě. Příjem, který návštěvníci generují (v mincích za minutu), se rovná počtu stávajících návštěvníků vynásobenému 3,6.

Na ostrovy s veřejným kotvištem pravidelně připlouvají noví návštěvníci - připlouvají lodí každých 30 minut; každý ostrov má svůj vlastní časovač. Když se vznášíte nad lodí, která se pohybuje v kruhu kolem centrální části nabídky veřejného kotviště, zobrazí se přesný čas zbývající do příjezdu další lodi.

Díky této mechanice se i při zvýšení atraktivity ostrova počet návštěvníků a generovaný příjem aktualizují pouze v okamžiku dalšího příjezdu návštěvníků. Pokud se však atraktivita sníží, aktuální počet návštěvníků a příjem se okamžitě sníží. Návštěvníky, kteří chtějí ostrov opustit kvůli jeho méně krásnému vzhledu, lze vidět na veřejném kotvišti a čekat na další loď.

Pokud se atraktivita ostrova před příjezdem další lodi vrátí na předchozí hodnotu, návštěvníci, kteří ostrov opouštějí, se vrátí a pokračují v návštěvě ostrova, a příjem se také opět zvýší.

Změna počtu návštěvníků mezi dalším a posledním příjezdem se nazývá tendence. Je zobrazena ve spodní části nabídky veřejného kotviště. Tendence je negativní, když atraktivita ostrova klesne oproti stavu při posledním příjezdu lodi – jak je vysvětleno výše, v takovém případě je okamžitě ovlivněn počet návštěvníků a příjem.

Pokud je tendence pozitivní, znamená to, že atraktivita je vyšší než při posledním příjezdu – počet návštěvníků a příjem se aktualizují při dalším příjezdu. Pokud je tendence nulová, atraktivita je stabilní a nezměnila se.

 

 

Zisky


Vzhledem k tomu, že veřejná kotviště mají náklady na údržbu, existují specifické prahové hodnoty atraktivity, které by měl ostrov překročit, aby bylo veřejné kotviště na ostrově ziskové.

  • Ve Starém světě (a na Cape Trelawney) stojí veřejná kotviště 400Mince za minutu, takže hodnocení atraktivity by mělo být alespoň 112Atraktivita.
  • V Novém světě stojí veřejná kotviště 250Mince za minutu, takže hodnocení atraktivity by mělo být alespoň 70Atraktivita.

 

 

Získání specialistů


Pokaždé, když dorazí nová skupina návštěvníků, existuje šance, že se mezi nimi najde někdo speciální, kdo by se chtěl usadit na ostrově, který navštívili. Po přijetí jejich žádosti se speciální návštěvník připojí k hráčově společnosti tím, že se stane specifickým specializovaným předmětem, který bude přidán do skladu stejného ostrova, na který dorazil.

Po příjezdu speciálního návštěvníka se v pravé horní části obrazovky zobrazí oznámení. Obsahuje název ostrova, na který návštěvník dorazil, a o jakého specialistu se jedná. Po najetí myší na ikonu specialisty se zobrazí informační tip s podrobnostmi o předmětu. Tlačítka ve spodní části oznámení umožňují návštěvníka buď přijmout, nebo odmítnout. Od příchodu návštěvníka je na rozhodnutí k dispozici pouze 1 minuta. Přijetí způsobí, že specializovaný předmět bude přidán do skladu ostrova. Odmítnutí má za následek, že specialista ostrov opustí a rozhodnutí nelze zrušit. Pokud je ve hře povolena možnost „Přijmout všechny návštěvníky“, všichni speciální návštěvníci jsou automaticky přijati. Stále se zobrazí příslušné oznámení, které však pouze informuje o příchodu specialisty, bez možnosti přijetí nebo odmítnutí.

Šance na získání specialisty závisí především na atraktivitě ostrova. Dále ji lze zvýšit různými předměty, efekty paláce a některými kulturními sadami. Níže uvedená tabulka uvádí základní hodnoty šance a jejich závislost na atraktivitě.

 

 

Turistické kotviště


S Turistická sezóna (ikona) DLC Turistická sezóna umožňuje vylepšit veřejná kotviště ve Starém světě (a u Cape Trelawney) na turistická kotviště. Takové vylepšení je nutné k tomu, aby se turisté mohli ubytovat v hotelech na ostrově. Turistické kotviště je základem autobusové sítě a autobusová zastávka musí být umístěna v jeho blízkosti. Uspokojuje také první základní potřebu turistů, protože poskytuje 45 turistů v každém hotelu připojeném k autobusové síti.

Turistické kotviště si stále zachovává všechny funkce veřejného kotviště

Požadované vylepšení

  • 10000Mince
  • 15 Prkna Prken
  • 25 Cihly Cihel
  • 20 Ocelové nosníky Ocelové nosníky
  • 10 Okna Okna
  • Náklady na údržbu se zvýšily z -400 Cena údržby na -800 Cena údržby
  • Podmínka odemčení: 500 Inženýři Inženýrů
Turistické kotviště (obrázek)

 

 

Předměty


Pokud jsou některé předměty umísteny v Radnice (ikona) Radnici nebo Kancelář správce přístavu (ikona) Kanceláři správce přístavu, mohou mít dopad na veřejné kotviště.

 

 

Všechny budovy [Zobrazit]


 

 

 

 

Aktivita stránek


Herní úspěchy

DeadKarlos | 17. května 2021

DLC

DeadKarlos | 9. května 2021

Rozvržení budov

DeadKarlos | 10. března 2019

Potřeby

DeadKarlos | 5. února 2019

Populace

DeadKarlos | 5. února 2019

 

 

 

Discord

Copyright© DeadKarlos (26. 4. 2018) | WebDesign: DeadKarlos